01-09-2014 och 02-09-2014

igår var det den 1 oktober.
Jag körde lite igång med mina två scheman. Och det går jättebra med det och sen har jag inte gjort så mycket. Har varit på musikquiz med kompisar igår och det gick sådär några låtar kunde jag men kom ej på vad dom heter och så. Dessutom kommer det upp bilder på  lördag eller söndag, på dom här två olika scheman jag har. Dessutom var det jättekul att vara med min kontakt person på musikquiz och hans käraste var också med och han var jätterolig dessutom.
Idag är det den 2 oktober.
Denna dag kommer det inte bli så mycket att göra än att fixa sin sallad och jag är jätteglad för imorgon åker jag och min klass till Boda Borg.
Dessutom så är jag jättetrött idag så idag kan jag inte ens tänka på det jag ska göra eller inte göra.
Gud jag är sliten och snart är det fredag ska bli skönt med helg och dessutom kommer det upp lite höst bilder som jag har tagit, som kommer upp på måndag.
Jag ska idag ta det lungt och sova och sova och sova hela dagen. Sen blir det ju ta lite samtal från olika företag, jag ska nå mina mål på min blogg.
 
        Iallafall så får ni ha det så bra så hörs vi.
 HEJDÅ!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0