08-09-2014

Idag känner jag mig inte glad, men jag kommer nog bli glad kanske när jag nånting annat att tänka på.Tankarna går ju runt omkring mig och jag är så ledsen över allting. Det är jobbigt med det, när nåt händer ta det hårt på en. Jag får ju skiten hela tiden, och det är ju alltid det jag får skulden av.

Men vidare till denna dag.
Idag kommer jag ta det lungt och försöka tänka på nåt annat. Jag försöker vara glad men det är jävligt jobbigt när man får skulden när man skriver nåt. T.ex: Facebook,  Bloggen. Sånna där ställen är det man skriver mest på om det har hänt nåt. Nu tror ni säkert att jag söker uppmärksamhet, men det gör jag inte. Jag vill ju kunna fortsätta min dröm på min blogg men jag vet inte om jag har tid. Har försökt att dela på tiden men jag har inte så mycket tid till att vara med vännerna mina. Och jag känner att jag blir stressad över att inte kunna skriva når på bloggen för jag vet inte vad jag ska skriva om. Vad vill ni veta skriv i kommentarerna så jag kan svara på dom där.

Ha en bra dag på er alla så hörs vi Hejdå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0