10-13-2014

Idag händer inte så mycket, jag är sjuk och det gör så ont i min revben när jag andas vet inte varför. Men jag hoppas det går över imorgon annars får jag kolla upp det. Nej asså det jag stör mig på är lite folk som fjantar sig runt och vi går ju inte i småskolan utan vuxen skola där man ska bete sig vuxen.
Men jag hoppas att det lugnar ner sig och jag vill bara säga snart är allt klart för foto för min schema och sånt. Det kommer upp snart men inte idag för jag är jättesliten och lite sjuk. Men hoppas det går över fort har varit sjuk lite här och där.
Jag ska dessutom få ett samtal från en känd person, säger inge namn men jag hoppas att hon kommer gilla mig för den person jag är och hon är säker inspirerad av mig.
Nu ska jag vidare men vi får höras Hejdå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0