2014-10-14

Klockan är nu 00:02 när jag skriver detta och jag är lite trött men jag ska lägga upp ett inlägg som kommer upp kl 07:00 och jag vet inte vad jag ska skriva men det är så att jag blir galen på morgonen jag råkar somna om, vet inte hur jag ska göra för att kunna gå upp direkt.
Jag kan dessutom inte fatta att jag är lika lat som nu, jag vill verkligen inte gråta över dom låten jag lyssnar på och det är svårt. Jag lyssnar på depp musik varje dag för att få ut mina tårar det som är jobbigt är jobbigt men vad har jag för val.
Jag vill dessutom säga att jag ska försöka göra scheman klar imorgon så lägga jag upp bilderna tidigare så dom kommer upp tidigare, jag vet inte när och jag vet att ni alla väntar på det, men som sagt vet jag inte vilken tid. Dessutom kommer jag göra ett jättefin tatuering den 25-10-2014. Det är ett minne till en som jag stod nära, det är lite nervös nu för det är om 11 dagar. 
dessutom kommer jag inte kunna skriva så mycket för jag har fullt med att göra med mitt företag och sånt. Jag kommer berätta mer om det lite längre fram. Och jag vill verkligen att ni läser min blogg varje dag så jag kommer upp 6000 poäng. Jag är uppe i 200 poäng så det tar tid men behöver verkligen.
tatueringen kommer komma en bild på den när den ser ut första månaden och sen andra månaden blir det skuggning. men jag är jättenervös att tänka på det men det kommer gå bra för han som jag ska göra hos är jätteduktig. Men dessutom så kommer jag inte kunna skriva under höslovet v:44 för jag är med familjen och sånt så jag har inte tid men efter höstlovet kommer jag tillbacka.
men fortsätt att läsa så jag får poäng jag vill verkligen nå dit jag vill.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0