2014-21-10

Jo idag har ju som sagt inte kunnat skrivit så mycket. Har inte haft tid med att skriva eller ens säga nåt, jag har pratat med min kurator idag. Jag har pratat lite om mina problem och så, det kändes fel att prata med en kurator och inte psykolog. Men jag ska inte klaga, dessutom så mår jag lite bättre att kunna prata ut med kuratorn eller med sin kontakt person. Jag ska inte berätta så mycket, men jag ska komma till saken. Jo jag skulle säga att jag kommer lägga upp bilderna lite senare av dagen för jag har mycket att göra. Har mycket tvätt att ta hand om och jag har också som sagt lite problem ligger efter ned plugg och så. Men ni kommer få bilder att kunna se hur det var på festen om dom inte har försvunnit jag vet inte. Dessutom kommer jag har en liten tävling på gång, priset kommer jag inte säga riktigt än. Men tävlingen kommer jag ta upp under nästa månad så håll utsikt efter läs min blogg så vinner ni ett pris. Men men jag ska ta avsluta ha annat att göra men följ min blogg. 

Hejdå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0