Förlåt!

Förlåt att jag inte har kunnat skrivit nåt men jag har haft jättemycket runt omkring mig.
Men det är liksom från skolan, och snart kommer bilderna upp så ni bör inte vara oroliga över nåt sånt. Jag har dessutom fått samtal från ett företag till men tackade nej till för jag var inte intresserad av sånna saker som dom ville ge ut. Dessutom är jag jätteglad över att jag är snart klar för denna månad av mitt schema som jag har gjort klart. Den schemat kommer ni se när som helst, det är en schema hur många inlägg jag kommer lägga upp per dag. Ja jag har inte mycket att säga att jag sluta vid 11:30 idag.
Jag är så jävla glad över att jag kommer få lite saker från olika företag från smink till kläder.
Men jag är mer glad över att min pappa kommer att hälsa på mig under denna helg som kommer.
Han är den bästa som finns, kan prata med han om allting. Han gör mig glad och på bättre humör. Men här får
här får ni en höst bild som jag tog i förrigår. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0