27-09-2014

Imorse blev jag helt konstig jag visste inte vem jag var eller vart jag var. Jag fick panik ångest igår, allt känndes så fel. Iallafall idag händer det inte så mycket än att ta det lungt eller kanske vara med dom nära och kära vännerna man bor med oich ha det kul. jag vet inte, Ska också vara med min bästa kontaktpersonen som heter Dennis heter han och han är jättesnäll och rolig person att vara med. Jag är nöjd att jag har han som kontaktperson vi gör typ allt, vi kanske ska hitta på nåt roligt jag vet inte riktigt än vad det blir. Dessutom så hoppas jag att denna dag blir roligt annars vet jag inte. Jag fick ett svar från Moa Murderess, hon är min förbild av allt när man ska blogga och jag älskar det hon gör och hon är rolig som person. Jag skulle vilja träffa henne i verkligheten och fråga några frågor till henne men det är svårt. Först är det ju att Ekonomin att kunna ta sig till Stockholm. Sen är det ju hur man ska se ut när man träffar en sånn stor bloggare som hon. Jag vill bara säga en sak till henne. Fortsätt det du gör, och fortsätt skriva som du gör. Jag är jätteglad över att jag fick svaret idag. jag hoppas att nån gång att hon skriver kommentar i min blogg nån gång skulle vara jättekul om hon kunde göra det. 
 
Men men nu ska jag avsluta detta med.. Ha en bra helg alla så hörs vi. 
 
HEJDÅ :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0