28-09-2014

Idag händer det inte så mycket fick ett samtal av ett företag att om ajg skulle köpa nån bra bad/dusch märke. Jag köpote i deras bad/dusch märke för det verkade inte bra alls för dom ljuger om den sorten som jag har redan testat.
Jag kommer lägga upp mer bilder på det jag har beställt och jag kommer lägga upp det lite längre fram men just nmu komemr jag bara skriva som vanligt. Jag kommer dessutom söka lite jobb samtidigt jag går i skolan så ajg får lite pengar men det är svårt att hitta jhobb vill säga. jag inspereras av Moa Murderess och hennes kläder. Jag börjar älska att inspereras av många bloggare som bloggar om kläder/skor/smink.
Dessutom så är det så att jag kommer nog vara lite offline på min blogg under veckan, har mycket med plugg i skolan och jag försöker när som helst med att blogga när jag kan.
jag vill ju inte ni ska sluta läsa min blogg om jag är offline men jag har så mycket att göra med skolan och pluggandet. Mitt liv ser ut som en lista, jag kommer ju skriva ner min önskelista det jag kommer göra föär min blogg och allt annat. 
Just nu ska ajg vidare med mina vänner vi ska ta det lungt och se lite på tv. Ha en bra dag allla så hörs vi.
 
HejDå :D !!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0