29-09-2014

Hej hej. 
Idag har ju inte varit så roligt i skolan blev lite utskällning vid matsalen, vet inte varför men jag hoppas att det går över till imorgon. Över till frågorna, jag kan inte fatta att folk lägger energi på min blogg och kallar mig för saker kan inte fatta det övgerhuvutaget.
Liksom det finns folk till allting, dom kan slänga en kommentar på min blogg om allting men jag tar bort dom för det är bara så att ni som skriva fula kommentarer ni kan ju sluta att läsa och bara dra.
Liksom vad finns dom som tyckte om mig när jag bloggadee kunde inte nån skriva eller säga i verkligheten att du är duktig Johan på det du gör.
Men det jag inte förstår hur folk kan hålla på, jag har haft en blogg i snart 2-3 år tidigare.
Jag har haft en tidigare blogg på blogg.se men jag slutade på den pga min chef på ett företag ljög om grejer och sånt.
Dessutom så var det ju kul att jobba på den företaget som jag jobbade med i 1 år, och dessutom av nån andledning nu så kommer jag göra en egen företag där jag kommer sälja saker.
Jag kommer ju vara den som tävlar mycket på min blogg och sånt. Man kan vinna fina priser, det är ju olika beror på vad jag tävlar om.
Det kan vara till smink osv. Jag kommer göra lite planeringar också på hur min jobb schema ser ut, asså nu tror ni säker jag menar jobba på en butik eller nåt.?
Men ni har fel jag menar hur mitt skolschema och när jag jobbar på min blogg och sånt.
Dessutom så kommer det komma upp mer information om hur min blogg kommer se ut lite längre fram och jag kommer öppna en liten Youtube kanal. Jag har ju sagt det flera gånger men ajg har inte skaffat en kamera ännu. 
Jag kommer dessutom prata lite mer om hur jag är som person och hur kan få tag på mig. Men just nu sitter man och jobbar på med skolan och jag hoppas ni har en bra måndag.
Så hörs vi i ett anat inlägg imorgon. Kramar på er ;) 
 
P.S Jag kommer ju som sagt inte kunna skriva på mornarna för jag hinner inte som sagt.
har som sagt mycket med skolan och andra saker att ta itu med.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0