30-09-2014

Idag har man varit i skolan och gjort ett liten schema som jag kommer visa i live bild men jag vet inte när den kommer upp.
Jag kommer dessutom lägga upp mina mål som jag kommer visa i live bild med och jag vet inte när den blir klar håller på göra den nu om man säger så.
Det jag kommer också göra är att jag kommer nå lite drömmar jag kommer göra innan jag dör. 
Kommer skriva upp dom på en lista.
Men det var inte det jag kommer prata om nu utan det jag ska prata om är lite om mig själv som sagt.
Ni vet ju redan vad jag heter och hur gammal och vad gillar för att skriva om bloggen. 
Men jag kommer nu berätta lite mer, det är jag som heter johan och blir 21 om 7 veckor och 1dag.
Jag bor just nu i Kristinehamn för jag pluggar, som sagt jag gillar och blogga och berättar vad jag gör om dagarna. jag vill ju inget än att försöka bli bra bloggare.
Och dessutom bor jag med pappa Lars-olof och en bror som heter Emil, jag har bra kontakt med min bror och pappa.
Dessutom har jag bra nära vänner och kusin och den ena efter den andra, jag kommer iallafall försöka få bra kontakt med pappa vi har haft några svåra stunder vill säga.
Jag vill också kunna visa allt där jag blev uppvuxen (huset) och visa där jag bor nu och dom bilderna kommer komma upp nån dag under höstlovet som är v.44.
dessutom kommer jag just nu försöka få tag i min gamla lärare sen jag hade henne när jag gick i små skolan.
Vi pratar ibland via skype och jag är glad att hon finns där när jag behöver prata för hon har tystnadsplikter när vi pratar om allvarliga grejor.
Dessutom har jag en kontaktperson som är bästa kontakt person jag nånsin haft, jag är glad över att vi har lärt känna varandra som både vänner och att han är kontaktperson till mig.
jag kan prata med han om allting, det vill säga till svåriga allvarliga problem som jag har haft, till depprations problem. 
När jag berättade att min mamma (adoptionsmamma) hade gått bort så blev han så förvånad och han förstog hur jag mådde. Jag berättade dessutom hur dåligt jag har mått via mina skolår, alla har ju mobbat mig och sånt.
Men nu är allt bra jag fått nya vänner och dom är snälla mot mig och dom bryr sig om mig. Nu söker ju inte jag uppmärksamhet jag berättar liksom vad jag har upplevt i (mitt liv), och det är ju jobbigt det vill säga.
Dessutom vill jag itne säga några namn dom som har måbbat mig och slagit mig.
Allt känns så underbart där jag bor just nu, här är ingen som mobbar en hur man är som person.
Dessutom när jag ens pratar om detta så är det inget att bryr sig om jag bryr mig inte vad dom säger nu.
Jag lever detta liv jag gör nu och jag är nöjd med det livet.
 
Men ni får ha det så bra denna dag och glöm inte vara glada hela tiden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0