Bra dag.

Jag är ganska trött på folk som ska vara på en hela tiden, och dom borde sluta om man inte vill. Dom kan ju inte acceptera ett nej är ett nej, och dom ska inte mobba en person som mår redan skit. Jag kan inte förstå varför ni är så avundsjuka, vad har det med erat liv och göra. Blir erat liv bättre.? Jag förstår inte hur ni kan vara så dumma när ni själva har mått dåliga för mobbning. Förlåt men jag blir så jävla arg på dom som har skrivit i min blogg varje dag att jag är ful och äcklig osv. Men men det var inte det jag skulle prata om nu. Idag ska jag ringa och kolla upp på saker och ting sen kommer jag jobba på som vanligt med bloggen. Skriva varje morgon, kan försöka ibland skriva på kvällen innan jag går och lägger mig. Jag ska också försöka idag att fixa klipp tid mitt hår är för långt igen och rufsig. Men jag ska försöka att lägga upp en före bild och efter bild lite senare om jag hinner har för mycket att göra.

Ha en bra dag alla <3!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0