God Morgon.

På morgonen somnade jag om typ 3 gånger. Sen var det att jag kommer inte kunna prata med en viss lärare för jag har inte förlåtit honom än. Jag kommer nog berätta senare varför jag inte gillar han. Jag ska till Karlstad imorgon för shoppa och sånt ska bli jättekul ska kolla på en golvspegel. Sen ska jag hälsa på några kompisar som jag saknar jättemycket. Och sen ska jag ta det lungt och försöka få en bättre ekonomi. Har ju inge bra ekonomi om man säger så men ska försöka kunna spara. Dessutom vill jag ju inte bråka med nån men jag kommer inte förlåta denna lärare. Idag blir det inte så mycket att göra försöka spela lite the sims 3. Jag älskar verkligen the sims 3 för det känns som man bor i verkligheten i The sims 3. Jag ska inte säga så mycket just nu ska forsätta gå i skolan.
 
HA EN BRA DAG ALLA
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0