Jag är lycklig.

Jag är lycklig för min pappa kommer idag på besök och jag ska städa lite när han kommer sen ska jag dammsuga lite sp det blir fint. Jag ska dessutom idag ta det lite lugnt är ganska trött och vill vila lite. Jag är så trött denna vecka har varit mycket med skolan och mycket plugg ska plugga lite svenska och matte under helgen. Och jag är jättetrött nu, gick upp vid 6-7 där nån stans och samtidigt när jag vaknade hör jag att fåglarna sjunger så fint och dom är väll snart påväg söder ut. Dessutom så har jag inte mycket ens och säga så jag ska bara ta det lungt och se på nån film efter pappa har varit hos mig. 
Men ha det så bra ni alla så hörs vi HEJDÅ.
Annelie
2014-09-26 @ 09:20:30

UNDERBART att hör! Kram på dig kusinen min och hälsa pappa.
<3

Svar: Tack bästa kusin och jag ska hälsa :-)
Johan Pettersson

Gunilla
2014-09-26 @ 11:39:35

kul att du verkar att trivas och hoppas att ni får det trevligt när far din kommer Ha det gott så höres vi
<3

Svar: Japp vi hade det trevligt igår och jag är jättenöjd att han hjälpte mig med saker igår som han kom med igår. :D ! saknar dig kusin :P :* :D
Johan Pettersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0